برگزاری نخستین جلسه قرارگاه سلامت استان با هدف ارتقای سلامت جامعه
نخستین جلسه قرارگاه سلامت استان با هدف حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه به ریاست استاندار محترم برگزار شد.
برگزاری نخستین جلسه قرارگاه سلامت استان با هدف ارتقای سلامت جامعه
نخستین جلسه قرارگاه سلامت استان با هدف حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه به ریاست استاندار محترم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در این نشست، دکتر علیبیگی، مشاور رئیس دانشکده در امور ستادی، حضور داشت. همچنین موضوعات مهم حوزه سلامت از جمله برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع، کمبود برخی اقلام دارویی و شیرخشک و راهکارهای رفع چالشهای موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
