چهار شنبه 3 تیر 1405
کد: 60915-65449      تاریخ ایجاد: سه شبه 2 تیر 1405   تعداد بازدید : 22
برگزاری نخستین جلسه قرارگاه سلامت استان با هدف ارتقای سلامت جامعه

برگزاری نخستین جلسه قرارگاه سلامت استان با هدف ارتقای سلامت جامعه

نخستین جلسه قرارگاه سلامت استان با هدف حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه به ریاست استاندار محترم برگزار شد.

برگزاری نخستین جلسه قرارگاه سلامت استان با هدف ارتقای سلامت جامعه

 

نخستین جلسه قرارگاه سلامت استان با هدف حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه به ریاست استاندار محترم برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در این نشست، دکتر علی‌بیگی، مشاور رئیس دانشکده در امور ستادی، حضور داشت. همچنین موضوعات مهم حوزه سلامت از جمله برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع، کمبود برخی اقلام دارویی و شیرخشک و راهکارهای رفع چالش‌های موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.‌

 

   

نظر شما :
captcha
انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
آ+
آ
آ-