امور تغذیه و سلف سرویس
شرح وظایف:
- نظارت بر کیفیت طبخ غذا
2- نظارت و کنترل کیفیت و بهداشت اقلام خریداریشده توسط پیمانکار
3- نظارت و کنترل ازلحاظ رعایت موازین بهداشتی در هنگام طبخ
4- تدوین برنامه و سبد غذایی مناسب دانشجویی با توجه به نیاز بدنی آنها و تأمین میزان کالری موردنیاز
5- نظارت و کنترل اقلام خروجی و ورودی به انبار
6- نظارت بر انبار مواد غذایی و نگهداری مواد غذایی اولیه
7- نظارت بر طبخ غذا و توزیع غذا
8- مدیریت سیستم اتوماسیون تغذیه
9- تأمین بهموقع تجهیزات موردنیاز طبخ غذا
10- تدوین و اجرای برنامه غذایی
11- تهیه آنالیز مواد غذایی موردنیاز برای هر یک از غذاها
12- نظارت دقیق به میزان مصرف مواد غذایی و کیفیت مواد غذایی خریداریشده
13- نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکار
14- رسیدگی دورهای به وضعیت بهداشتی محیط سلفسرویس و آشپزخانه
15- پیگیری مسائل و مشکلات اداره تغذیه تا حصول نتیجه
16- درخواست و تهیه وسایل موردنیاز از طریق کارپردازی حوزه به منظور برطرف نمودن کمبودها
17- اعلام گزارش در صورت تخلف و قصور در انجام امور محوله توسط پیمانکار
18- تائید صورتوضعیت ماهانه شرکت پیمانکار
19- نظارت بر انجام صحیح کلیه امور وابسته به اداره تغذیه
20- اجرای بخشنامههای رسیده از طرف سازمان بهداشت
21- نظارت بر کار آمارگر، آشپزان، پرسنل توزیع غذا و سایر پرسنل آشپزخانه
22- ارائه کلیه وعدههای غذایی موردنیاز برای مراسمها، مهمانیها، اردوها و المپیادهای ورزشی
23- صرفهجوئی در اقلام و مواد غذایی حاصله بر اساس ارزش ریالی
شرح وظایف:
1-درخواست و پیگیری نصب درگاه اینترنتی برای فعال سازی سایت رزرو تغذیه .
2-نصب و فعال سازی نرم افزار اتوماسیون تغذیه .
3-ثبت مشخصات و فعال سازی کد کاربری افراد متقاضی رزرو غذا ( دانشجویان –اساتید )
4-تهیه و تنظیم آمار طبخ غذا و تهویل به اداره تغذیه
5-تهیه و ارسال ژتونهای شام و صبحانه دانشجویی به خوابگاها .
6-صدور کارت تغذیه و فعال سازی دانشجویان و اساتید و تصفیه آن ها .
7- گزارش عملکردهای مالی واحدهای تابع دانشگاه و ارسال به اداره تغذیه به صورت ماهیانه .
8-تنظیم امار طبخ شده بر اساس نوع غذا به صورت ماهیانه به اداره حسابداری .
9- تنظیم اکسل آمارطبخ شده و تهویل به اداره حسابداری .
10- تنظیم مستندات طبخ و توزیع به صورت ماهیانه و تهویل به اداره حسابداری .