دسترسی سریع به :

                                                                                             اطلاعیه تحویل مدارک مرحله  تکمیل ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1402

 

                        

معاونت توسعه مدیریت و منابع

مدیریت منابع انسانی

                            

                                                                                                                                                بسمه تعالی

                                                                                                          اعلام تحویل   مدارک مرحله تکمیل ظرفیت  آزمون  پیمانی   سال  1402

 

بر اساس نتایج اولیه اعلام شده مرحله تکمیل ظرفیت آزمون پیمانی سال1402 توسط جهاد دانشگاهی ، داوطلبانی که در مرحله اصلی آزمون فوق الذکر (نیمه دوم سال 1402 ) مدارک مورد نظر را به این دانشکده

تحویل ننموده اند مطابق مهلت زمانی اعلام شده توسط اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مدارک مشروحه ذیل را بطور کامل تهیه و شخصاً از تاریخ 29/7/1403 لغایت 1/8/1403

داوطلبان کلیه رشته های شغلی از ساعت 8صبح الی 14 بعدازظهر به آدرس :  سیرجان ،دانشکده علوم پزشکی ،بلوار سیدجمال الدین اسد آبادی ، جنب پارک ترافیک ،اداره منابع انسانی و درتاریخ 1/8/1403 از ساعت 9صبح

الی 13بعدازظهر داوطلبان رشته شغلی کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی  به آدرس :  سیرجان  ، خیابان ابن سینا ، بیمارستان قدیم امام رضا (ع) ، ساختمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث ، جنب کلینیک

مرحوم حسینی  تحویل و رسید دریافت نمایند  .

تذکر مهم :در رشته شغلی کاردان و کارشناس بالینی فوریت های پزشکی سنجش قد و شاخص توده بدنی BMI در زمان بررسی مدارک انجام خواهد شد . بدیهی است، چنانچهBMI  افراد در محدوده تعیین شده

نباشد ، از سایر مراحل استخدام از جمله ارزیابی تکمیلی حذف خواهند شد و حق اعتراض  وجود ندارد.شایان ذکر است کلیه داوطلبان رشته شغلی مذکور حتی افرادیکه در مرحله اصلی(سال1402) سنجش قد و

شاخص توده بدنی BMI برای آنها اندازه گیری و تایید شده است، بایستی مجددا در تاریخ تعیین شده جهت اندازه گیری  حضور داشته باشند.

 

مدارک مورد نیاز:

 

1) پرینت کارنامه مندرج در سایت جهاد دانشگاهی که بر اساس آن داوطلب،مجاز به معرفی بررسی مدارک شناخته شده است.

 

 2) اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه

 

3) اصل و تصویر کارت ملی( دوطرف)

 

تذکر : در مواردی که کارت ملی جدید تحویل نگردیده، ارائه برگه رسید کارت ملی الزامی است.

 

4) اصل وتصویر تمامی صفحات شناسنامه همسر و فرزندان ( در صورت تاهل )

 

5)عکس 4*3 (4قطعه) پشت نویسی شده مشخصات سجلی

 

6)اصل و تصویرکارت پایان خدمت و یا معافیت دائم به صورت پشت و رو (ویژه آقایان)

 

7) تصویر گواهینامه رانندگی ب(2) یا پایه دوم  صرفاً در خصوص متقاضیان رشته شغلی کاردان یا کارشناس فوریت های پزشکی

 

8)اصل و تصویرگواهی پایان یا معافیت از قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان ویژه رشته های طرح اجباری

 

9) گواهی اشتغال به کار مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، باذکر تاریخ شروع و پایان طرح

 

10) اصل و تصویر مدرک تحصیلی مورد نیاز مندرج در آگهی و یا گواهی فراغت از تحصیل و یا گواهینامه موقت تحصیلی

 

تذکر1: برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد، در صورت وجود قید مرتبط بودن مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی، ارائه گواهینامه مقطع تحصیلی قبلی نیز الزامی است.

 

تذکر2: داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی بالاتر اعم از رشته تحصیلی مرتبط یا غیر مرتبط با شرایط احراز مشاغل مورد عمل دانشکده می باشند، ارائه گواهینامه یا مدرک تحصیلی بالاتر نیز الزامی است.

 

11) اصل و تصویرکارت و همچنین گواهی ایثارگری)خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان) معتبر از مراجع ذیصلاح با تایید معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود و

تایید معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل و تایید معاونت

توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران و همچنین جهت استفاده از سهمیه ایثارگری رزمنده یا فرزند رزمنده با قید حضور حداقل 6 ماه خدمت داوطلبانه در جبهه.

 

تذکر1:  تصویر تمام صفحات شناسنامه پدر، مادر یا همسر در صورت استفاده از سهمیه ایثارگران(ویژه داوطلبان ایثارگر مشمول سهمیه جانبازان، آزادگان و رزمندگان)

 

تذکر 2 : کارت  های ایثار گری قدیم  ملاک عمل بررسی مدارک نمی باشد و لازم است گواهی های ایثارگری  ویژه رزمندگان  دارای حداقل شش ماه حضور داوطلبانه ، جدید و از طریق مراجع  ذی صلاح اخذ شود.

 

12)گواهی معتبر از اداره کل بهزیستی استان محل اقامت جهت استفاده از سهمیه معلولین  با قید عبارت:

 

1-استفاده از سهمیه 3% استخدامی 2- تایید اینکه معلولیت آنها مانع انجام فعالیت در رشته شغلی مورد نظر نباشد.

 

13) مدارک مورد نیاز جهت افزایش سنی داوطلبانی که سن آنها بالاتر از حداکثر سن مندرج در آگهی می باشد:

 

  • ارائه فرم خلاصه سوابق (فرم شماره 502) و تصویر آخرین قرارداد
  • ارائه آخرین قرارداد شرکتی/ سابقه پرداخت بیمه به سازمان تامین اجتماعی/ گواهی از محل خدمتی
  • ارائه قراردادهای مربوطه یا گواهی از دستگاه محل خدمت
  • سابقه پرداخت کامل بیمه به سازمان های بیمه گر

14)مدارک مورد نیاز  جهت  تایید امتیاز بومی شهرستان(صرفا ویژه داوطلبانی که در فرم خود اظهاری ،خود را مشمول این امتیاز دانسته اند. 

الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.

ب-سکونت داوطلب به مدت حداقل ده سال با ارائه استشهاد محلی (براساس فرم زیر ) ممهور به مهر فرمانداری یا  نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)در شهرستان مورد تقاضا احراز گردد.

 

  برای دانلود کلیک کنید. -فرم استشهاد محل سکونت جهت شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه ها

 

تبصره: به منظور احراز این بند، یکی از مستندات زیرلازم است .

 

1- داشتن سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا مورد تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه

 

2- گواهی اشتغال به کار رسمی ، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و یا عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه

 

15)مدارک مورد نیاز  برای  بهره مندی  از امتیاز مشمولین قانون اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی

 

به استناد تبصره 10 ماده 4 قانون اصلاح برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی ، در صورتی که مشمولین این قانون حداقل یک سوم از مدت تعهدات محضری ارائه

نموده را گذرانده باشند، امتیازی با ضریب 2/1  برای آنان محاسبه می گردد .

 

 فلذا لازم است  صرفاً افرادی که در زمان ثبت نام آزمون سال جاری ، گزینه مشمولین عدالت آموزشی را انتخاب نموده اند مدارک زیر را ارائه نمایند.

 

الف ) تصویر فرم تعهدنامه محضری

ب) مکاتبه توسط واحد محل ( مناطق محروم) و  ذکر کل مدت تعهدات ، تاریخ شروع  تعهدات و مدت تعهدات انجام شده حداکثرلغایت تاریخ 02/07/1402

 

 بدیهی است در غیر اینصورت امتیاز مندرج در کارنامه داوطلب بی تاثیر و مطابق با مقررات مندرج در دفترچه راهنمای آزمون،  عمل خواهد شد.  

 

16)ارائه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه محل تحصیل  در اجرای مکاتبه شماره 2382/800/د مورخ 30/08/1402 رئیس محترم صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی.

17) پوشه معمولی

18) داوطلبانی که مشمول امتیاز سوابق ویژه کرونا می باشند ، به منظور انجام فرایند "تایید سوابق خدمتی امتیاز ویژه کرونا" ضمن دریافت  فرم مربوطه از طریق لینک ذیل به محل خدمتی خود  مراجعه نموده و

پس از محاسبه امتیاز ویژه کرونا ،فرم تکمیل و تایید شده را به واحد کارگزینی محل خدمت تحویل نمایند.

 

برای دانلود کلیک کنید-فرم تایید سوابق خدمتی امتیاز کرونا بیمارستان

 

 برای دانلود کلیک کنید-فرم تایید سوابق خدمتی امتیاز کرونا آزمایشگاه مرکزی کرونا

 

 برای دانلود کلیک کنید - فرم تایید سوابق خدمتی امتیاز کرونا اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث

 

 برای دانلود کلیک کنید -فرم تایید سوابق خدمتی امتیاز کرونا معاونت بهداشتی

 

تبصره1 : داوطلبینی که  مشمول امتیاز سوابق ویژه

 

کرونا می باشند و در واحدهای زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی سیرجان شاغل نبوده اند ، بایستی فرم مربوطه را پس از تایید محل خدمت، ضمن هماهنگی بصورت مکتوب طی نامه اداری و  از طریق اتوماسیون اداری به این دانشکده ارسال نمایند.

تبصره2 : قابل ذکر است به استناد بند 3دستورالعمل نحوه تعیین و اعطای امتیازات و اولویت جذب نیروهای درگیر مستقیم با بیماری کرونا در آزمون های استخدامی وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی،فوریت

های پزشکی پیش بیمارستانی و انستیتو پاستور ایران و نامه شماره 366676مورخ 12/7/1399رئیس محترم سازمان اداری و استخدامی کشور، امتیاز ویژه کرونا صرفا برای یک مرحله (از شرکتی به قراردادی یا

پیمانی ، از قراردادی به پیمانی )قابل احتساب و استفاده خواهد بود. لذا داوطلبانی که در آزمون های استخدامی پیشین وزارت متبوع از امتیاز مذکور استفاده نموده و استخدام شده اند مجاز به استفاده مجدد نمی باشند.

 

 

 

 

                                                                                                                                                                   تذکرات مهم:

  • 1)اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از بررسی مدارک و انجام ارزیابی تکمیلی اعلام خواهد شد. بدیهی است تحویل مدارک به منزله استخدام نمی باشد.
  • 2)عدم مراجعه در زمان مقرر یا ناقص بودن مستندات به منزله انصراف تلقی شده  و اولویت متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد .
  • 3)چنانچه در فرآیند بررسی مدارک، شرایط عمومی استخدام داوطلبین احراز نگردد یا به دلیل مکفی نبودن مستندات  از جمله

  • سوابق مربوط به سهمیه  ایثارگران ، امتیازات مربوط به جوانی جمعیت ، قانونی عدالت آموزشی و ...  امتیاز مکتسبه نسبت به سایر داوطلبین کاهش یابد، فرد از ادامه مراحل استخدامی خارج شده و نفرات جدید جهت تحویل مدارک دعوت خواهند شد .
  • 4)لیست اسامی افراد واجد شرایط برای ورود به مرحله ارزیابی تکمیلی ( عمومی و اختصاصی)، پس از اتمام فرآیند بررسی مدارک و متعاقباً از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد گردید.

 

 

 

 

 

دانشجوی جدیدالورود  ضمن عرض تبریک قبولی شما در آزمون سراسری 1403و ورود به دانشکده علوم پزشکی سیرجان موفقیت روز افزون شما را در تمام مراحل زندگی از خداوند منان آرزومندیم.

 

توجه : دانشجوی گرامی امکان درخواست انتقال یا مهمان در نیمسال اول وجود ندارد؛ به جز دانشجویان دارای سهمیه ی ایثارگران بالای 25درصد که باید از طریق ستاد شاهد دانشگاه اقدام نمایند.

 

 قابل توجه پذیرفته شدگان فوریت های پزشکی:

 

ثبت نام اینترنتی و تحویل مدارک طبق تاریخ های اعلام شده در ذیل صورت می گیرد ولی شروع کلاس ها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1404-1403می باشد که تاریخ آن متعاقبا ازطریق همین سایت اعلام خواهد شد.

 

تاریخ و نحوه ثبت نام اینترنتی:  از چهارشنبه 1403/07/25 لغایت یکشنبه 1403/07/29

 

نحوه ثبت نام اینترنتی: مدارک خواسته شده که در پایان  اطلاعیه ذکر شده را تهیه نموده و در سایت دانشکده به آدرس https://sama.sirums.ac.ir  بارگذاری نمایید.

 

نوع کاربری در این سایت برای دانشجویان جدید الورود : کد کاربری← کد ملی و کلمه عبور← شماره داوطلبی دانشجو خواهد بود

 

برای ثبت نام حضوری خواهشمند است به آدرس خیابان ابن سینا - جنب کلینیک حسینی معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی سیرجان مراجعه نمایید.

 

زمانبندی تحویل مدارک به صورت حضوری: 

 

ردیف

رشته

تاریخ تحویل حضوری مدارک

1

پزشکی-پرستاری

28/07/1403 شنبه

2

هوشبری-علوم آزمایشگاهی- فناوری اطلاعات سلامت

29/07/1403 یکشنبه

3

فوریت های پزشکی-بهداشت عمومی -مهندسی بهداشت محیط-

مهندسی بهداشت حرفه ای

30/07/1403 دوشنبه

 

تاریخ شروع کلاس ها برای تمامی پذیرفته شدگان ورودی مهر همزمان با ثبت نام حضوری می باشد .

 

انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود توسط کارشناسان آموزش انجام خواهد شد.برای دسترسی به برنامه کلاسی خودبه آدرس https://vce.sirums.ac.ir/index.php    

مراجعه کنید.

 

کسانی که متقاضی استفاده از خوابگاه می باشند روی اطلاعیه اداره خوابگاه کلیک نموده و  موارد ذکر شده را با دقت مطالعه نمایید.  داخلی امور خوابگاه ها  526

 

پر کردن پرسشنامه غربالگری سلامت روان برای دانشجویان جدیدالورود الزامی می باشد که به این منظور وارد سایت  ccsm.behdasht.gov.ir  شوید، قسمت پرسشنامه

سلامت روان را انتخاب کرده و به تمامی سوالات پاسخ دهید. داخلی واحد سلامت  روان 541

 

لطفا جهت دسترسی به فرم ها و مدارک ثبت نامی، روی مدارک و فرم مورد نظر  کلیک نمایید.

مدارک (روی مدارک کلیک کنید)

فرم ها را پرینت گرفته تکمیل نمایید، در هنگام ثبت نام اینترنتی در سایت بارگذاری نموده  و روز ثبت نام حضوری تحویل واحد مربوطه دهید.

فرم شماره 1  ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهها و دانشجویان انصرافی

فرم شماره 2   مخصوص پذیرفته شدگان منطقه 1،سهمیه ایثارگران و شاهد

فرم شماره4    مخصوص پذیرفته شدگان مناطق 2و3

فرم تعهد محضری  مخصوص کسانی که متقاضی استفاده از خوابگاه و وام صندوق رفاه می باشند(این فرم طبق توضیحات اطلاعیه اداره خوابگاه باید محضری شود)

فرم ثبت نام مشخصات صفحه یک   توسط کلیه پذیرفته شدگان تکمیل گردد.

فرم ثبت نام مشخصات صفحه دو  توسط کلیه پذیرفته شدگان تکمیل گردد.

 

با توجه به اینکه وزارت بهداشت عکس پذیرفته شدگان را به دانشگاه ها ارسال نکرده و در بارگذاری اطلاعات مشکل پیش آمده، لذا از تمامی پذیرفته شدگان خواهشمند است بدون هیچ نگرانی و استرسی  فقط از طریق همین سایت پیگیر اطلاعیه های بعدی باشید و قبل از اعلام در سایت به هیچ عنوان به دانشگاه مراجعه نکنید .

 نکته مهم : فقط دانشجویان رشته پزشکی برای تحویل مدارک باید به علوم پزشکی کرمان مراجعه کنند، بقیه رشته ها باید مدارک را به علوم پزشکی سیرجان تحویل دهند.

 از دقت نظر و همکاری شما سپاسگزاریم.

دانشجوی جدید الورود: ضمن عرض تبریک قبولی شما در آزمون سراسرس 1403 و ورود به دانشکده علوم پزشکی سیرجان موفقیت روزافزون شما را در تمام مراحل زندگی از خداوند منان آرزومندیم.

دانشجوی گرامی لطفا برای اطلاع از مدارک و تاریخ و نحوه ی ثبت نام در روز سه شنبه مورخ 24 مهرماه به سایت دانشکده علوم پزشکی سیرجان مراجعه نمایید.خواهشمند است از مراجعه حضوری به دانشکده قبل از اعلام زمانبدی دانشکده خودداری نموده و بدون نگرانی مراحل ثبت نام را از طریق همین سایت پیگیری نمایید.

توجه: تاریخ ثبت نام حضوری در روزهای 28،29،30 مهرماه بر اساس رشته قبولی متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت روزافزون برای شما دانشجوی گرامی به اطلاع میرساند: 

با توجه به اینکه شما پذیرفته شده ی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می باشید ولی

محل تحصیلتان تا پایان مرحله مقدمات بالینی(فیزیوپات) در دانشکده علوم پزشکی سیرجان است، جهت اطلاع از تاریخ،مدارک و نحوه ثبت نام ابتدا به سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان مراجعه نمایید و پس از تکمیل فرآیند ثبت نام اینترنتی و تحویل اصل مدارک به دانشگاه کرمان، با همراه داشتن کپی تمامی مدارکی که تحویل دانشگاه کرمان داده اید، به دانشکده علوم پزشکی سیرجان واقع در خیابان ابن سینا،جنب کلینیک حسینی مراجعه نموده و کپی مدارک را تحویل واحد پذیرش نمایید و نامه اسکان خوابگاه و رزرو غذا را دریافت کرده و جهت شروع کلاس ها به واحد آموزش دانشکده علوم پزشکی سیرجان مراجعه نمایید.

 

در صورت هرگونه سوال در ارتباط با مراحل ثبت نام در دانشکده ی علوم پزشکی سیرجان با شماره تلفن 034-42234513داخلی 528 و در ارتباط با خوابگاه داخلی526تماس بگیرید.

 

 

 

 

ضمن عرض سلام و تبریک خدمت دانشجویان گرامی، به اطلاع می رساند مدارک مورد نیاز، زمان و نحوه ی ثبت نام متعاقبا از طریق همین سایت اعلام می گردد.